My sweet followers:

fredag 9 maj 2014

Dekorera mera med washi


Creativica i Uddevalla har 5-årsjubileum
och månadens tema är: fest! Här har jag
dekorerat små inbjudningar (både kuvert
och små små kort) med en somrig washi-
tape i härliga färger:


På det pyttelilla kortet har jag fäst en liten
utskrift med själva inbjudan på. Jag bor
inte på Villagatan så leta inte...


Om det nu är många gäster som kommer 
kanske man vill lämna en liten skylt med
nummer på varje bord för at gästerna ska
hitta sin sittplats lättare. 


Det kan ju även hända att det är så många
gäster att man vill placera dem; då kanske
ett litet placeringskort av cardstock och ett
kakpapper kan vara ett enkelt sätt att fixa
det! Jag har använt mig av ett litet alfabet
jag köpte i USA för många år sedan. 


Så här kan det se ut när jag dukar till
Emma på balkongen! Mer information och 
fler foton hittar du på Creativicas blogg! 


Det var allt för idag! Tack för besöket
och hoppa gärna över HIT om du själv
vill skapa två festliga alster till Creativicas
månadstävling!!

*** *** ***
Challenge:

' Crafty Creations Challenges: 

La Vikinga

***







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar