My sweet followers:

onsdag 4 april 2012

Scraplagret har Cybercrop


Det är Cybercrop på gång hos Scraplagret och jag har gjort
ett kort i påskens färger; först washitape som täcker toppern,
sedan ett stycke från ett vackert papper med kaniner på och
på den nedre delen baksidan av annat mönstrat papper
mer washitape på barriären som toppern stöds mot och så lite
blommor i lila och gult. 

Mot slutet har jag dekorerat med lite glitterlim på blombladen!
 Modell, mått och beskrivning för mitt stafflikort har jag
fått av Ulwa. Detta är mitt bidrag till utmaning nr 4


Hola; he hecho una tarjeta pero no sé cómo se llama la forma
de plegar en castellano; en inglés es "easel-card". Lo hice
para la tienda Scrapparazzi pero aquí participo en un reto 
para Scraplagret que tienen su crop este fin de semana
comenzando hoy. Tenía uno que inspirarse de la pascua
florida, y aunque no lo celebre la pascua hice una tarjeta 
colores alegres; amarillo y lila. 

*** *** *** 

La Vikinga

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt kort! Älskar den glada gula färgen och den söta kaninen! Och vad kul att du gjorde ett stafflikort!!
    Tack för att du är med och tävlar hos Scraplagret!

    SvaraRadera
  2. wow! Jag blir alldeles glad av det här! Bra jobbat!

    SvaraRadera