My sweet followers:

fredag 24 februari 2012

You + Me = Love


En Liten Butik i Mörrum har i februari en utmaning som går 
ut på att skapa i svart och vitt på temat kärlek. Här kommer
min tolkning: ett kort med papper från Echo Parks serie
Your Truly, en utstansad ruta med Martha Stewarts kant-
och hörnstans, band från Crafty Ribbons och tre knappar.
Det blev en liten accentfärg i och med att jag använde mig av 
en ruta med text på som jag tyckte passade temat!


Una tarjeta sencilla para el blog de El Liten Butik
 donde el reto consiste en crear algo en blanco y
negro con el tema de amor. Los papeles son de 
Echo Park, cinta de Crafty Ribbons, botones y el
perforador de bordes de mis cajas de cosas scrap!

*** *** *** 

Saludos de La Vikinga   

1 kommentar:

  1. Hej!
    Härligt kort i svart vitt!

    Roligt att du vill vara med och fira hos mig, Lycka till!
    Trevlig helg / Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera