My sweet followers:

onsdag 25 januari 2012

BROOKLYN BRIDGE N.Y.

Hej! Det blir inte mycket scrappat nu med styvdotter
att ta hand om, följa till skolan, hjälpa med läxorna i
svenska etc, men här har jag fått ihop en tolkning av


Min version fick 4 foton för jag kunde inte välja bort
något av dem men i övrigt har jag följt skissen ganska
slaviskt den här gången. Papperen kommer från Echo
Parks nya serie Yours Truly och även bokstäverna. Till
min journalingruta har jag använt en hörnstans med
hjärtan på från Martha Stewart. Knappar från knapplådan.


Esta es mi interpretación del reto con plantilla
en Svensk Scrapbooking para este mes de enero.
Mi versión tiene 4 fotos y los papeles son de Echo
Park - me ha gustado mucho la nueva serie que se
llama Yours Truly. Y el tema me encanta; el puente
legendario en Nueva York...

*** *** ***

La Vikinga

*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar