My sweet followers:

lördag 8 oktober 2011

Inspirationslördag samt vinnare i blogcandyn


Hej!


Iag har jag varit på Scrapparazzis Inspirationslördag och visat
vad mycket fint man kan göra med clearstamps från
Scrappers Choice. En del exempel kommer på Scrapparazzis
blogg i veckan som kommer!

*** *** ***
På tal om Scrapparazzi vill jag nämna att det kommer att
bli en kurs i Scrapbooking för nybörjare den 19 oktober
och det finns fortfarande ett par platser kvar om det är
någon som är intresserad!
*** *** ***
Nu kommer vi till vem som vann blogcandyn
med band från Crafty Ribbons i England.
Zornitsa hjälpte mig att dra en vinnare
och det blev kommentar nummer 4,
nämligen Sophie från Holmsund!

GRATTIS!

Maila mig din adress på
skickar dina band till
dig nu i veckan!

*** *** ***
La Vikinga

1 kommentar:

  1. Hade velat komma in på inspirationslördagen men har suttit i bilen stora delar av dagenför att skjutsa dotter på konståkningstävling. Kommer definitivt att titta i bloggen den kommande veckan.
    //Ulwa
    ps idag har jag gjort ännu ett "ovanligt" kort för mig:-)

    SvaraRadera