My sweet followers:

torsdag 13 oktober 2011

CRAFTY RIBBONS UTMANING # 4

Hej och välkomna till Crafty Ribbons nästa utmaning,
 nummer fyra i ordningen. Den här gången är temat:

"band och spets"

och du får själv bestämma om du vill delta med
LO, kort eller annat alster. Det finns som vanligt
ett fint pris att hämta för en deltagare som lottas
fram. Vi i design teamet har fått välja stämpel
från Krista som har Canary Saturated Digis.

Tävlingen pågår mellan den 13 och den
26 oktober. HÄR kan du läsa mer.

Mitt bidrag ser ut så här:



Crafty Ribbons tiene un nuevo reto; crear un
proyecto con cinta y encaje. AQUÌ en el blog
puedes leer más y ver proyectos que te
pudieran servir de inspiración. La tarjeta de
arriba es mi contribución.

Abajo se ve el premio de este reto por parte de
 Crafty Ribbons, aparte de que Krista también
regala dos imagenes digitales para una ganadora!


Crafty Ribbons ger dessa fina band till en vinnare,
förutom att Krista även ger ett par digi-stämplar som pris!

*** *** ***

På tal om pris så efterlyser jag fortfarande Sophie
som vann min blogcandy med band från Crafty
Ribbons i lördags. Om inte Sophie hört av sig
innan lördag den 15 oktober drar jag en ny vinnare!

*** *** ***
La Vikinga 

1 kommentar:

  1. Fina band igen.. kul!
    Ska väl se till och vara med i utmaningen jag med ;)

    Ha det
    Katja

    SvaraRadera