My sweet followers:

lördag 22 oktober 2011

Bonusutmaning # 4 i Scrapp Torgets CC


I den här tävlingen ska man lifta någon annans
alster och jag hittade det perfekta kortet att lifta
nämligen Nennes! Hennes kort blev ju super-
snyggt och lätt att lifta, se här bara:




 Jag har helt enkelt ritat av rutan (fast ändrat ramen lite)
och sedan fäst banden i rader på samma sätt...

Maiden i sin tur har liftat Nenne så jag vet inte vem jag
liftade mest; Nenne eller Maiden... Kolla själva; HÄR
ligger Maidens variant på kortet!


Para este reto había que copiar el proyecto de
otra persona en el mismo CC - yo copié la tarjeta
de Nenne que hizo la primera de arriba.

* * *  * * *  * * *  * * *  * * *
La Vikinga

2 kommentarer:

  1. Hi hi - snyggt! :-)
    Hoppas att det blir godkänt bara... Det stod ju att man skulle lifta ngn i teamet å jag ingår dessvärre inte där! :-(
    Hoppas ni får superskoj idag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt! Blev lite orolig då jag läste du liftat Maiden men antar att du ändrat ;-)
    Kul att du vill vara med!

    kram leamon/scrapptorget

    SvaraRadera