My sweet followers:

fredag 22 april 2011

Vårfina med muffins

Mollys Scrapbooking har en cybercrop! Jag bestämde mig för att börja med utmaning nummer 1, nämligen att göra en LO med material ur ett av vårkiten och med vårtema. Jag använde mig av en skiss full av cirklar från Dilorfs aprilutmaning till min LO. Dilorf har även en blogcandy, HÄR kan du läsa mer.


Här är min tolkning av skissen, som samtidigt har ett uttalat vår-tema. De små flickorna från El Salvador hade fått ett stort paket från mormor i USA och ville genast prova både skorna och kläderna.



Här kommer en bild på några av detaljerna. Det finns flera knappar, ett färgglatt band som löper bakom fotot och några blommor. Flera cirlkar antingen med en annan cirkel i mitten, en blomma från Maya Road eller en kork-dekoration samt stora brads med färgade stenas i matchande färg till. De senare samt blommorna är de enda detaljerna som INTE kommer från Molly-kitet.


Mollys Scrapbooking tienen un cibercrop esta semana y aquí viene mi primera participación. La foto es de las dos nenas de El Salvador que salen conmigo a pasear a veces. Todos los papeles son del kit de Mollys y la plantilla es de Dilorf, que además tiene un blogcandy para todos ahora.

La Vikinga les saluda a todos y todas que entran acá a visitar!

3 kommentarer:

  1. Me encantan esos círculos tan coloridos!!! Hermosa pagina!!!

    SvaraRadera
  2. Massor med fina detaljer!!! Gillar din "spets" bakom cirklarna. Nu har du varit riktigt kreativ och påhittig!

    SvaraRadera