My sweet followers:

torsdag 14 april 2011

Spring green - vårgrönt

Crafty Ho:s has a sketch and / or colour challenge this week and I did them both in one! I used the sketch that you can find HERE and also the colours green and pink - just as the spring we're waiting for so eagerly!

Här har jag använt papperen från Molly-kitet Mumsiga Muffins för att göra ett kort i rosa och grönt och gått efter en sketch hos Crafty Ho:s. Återstår att se om mitt kort vinner priset från Heartsong Designs!

La Vikinga

4 kommentarer:

  1. Yummie! Snyggt!!! =)Gillar hur du satt blommorna och bladen!

    SvaraRadera
  2. Å, riktigt härligt vårigt kort och jodå, jag kan tänka mig en kopp te ;D!
    Det är skönt att inte bara jag är tankspridd... det är helt OK! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Love it! Thanks for playing along with the Crafty Hos.

    SvaraRadera