My sweet followers:

onsdag 6 april 2011

LIEBSTER BLOG

Hej alla kära blogläsare; idag ska jag bara berätta att jag fått en award från Katja som jag delade bord med på Uppysslingens näst senaste scrapträff. Idén med Liebster Blog är att ge lite uppmärksamhet till bloggare som har färre än 300 följare, enligt vad jag har googlat fram. Nedan ser du 5 bloggare jag regelbundet besöker och som är värda mer uppmärksamhet!
Hola; hoy sólo quiero comentar que la talentosa Katja me ha enviado un premio, y hay que pasarlo a 5 personas que tienen un blog con menos de 300 seguidores pero que uno piensa que merecen ser vistos. Favor visiten a estos cinco blogs que merecen la pena visitar:


Minialbumdrottningen Ulwa - för sina fantasifulla alster med massa små oväntade detaljer på som man ser först när man tittar riktigt noga


Skruntan som gör jättefina välarbetade alster men förmodligen inte vet om det själv...


Häftiga Carolina på Trinidad och Tobago som gör färgglada alster, fotar tropiska fåglar och tillverkar jättefina egna blommor / Cool Carolina en Trinidad en Tobago que hace creaciones con muchos colores, tira fotos de aves tropicales y hace decoraciones y flores


Emmeli som gör precis de färgglada och roliga alster som jag själv vill göra men inte har lärt mig ännu


och till sist Sofia som åker på träff efter träff och tillverkar kort och LO:s i en rasande fart (verkar det som) men snygga blir alla!


Nu tjejer är det er tur att uppmärksamma mindre besökta bloggar och ge priset vidare! Tack för mig,


La Vikinga

5 kommentarer:

  1. Vilka roliga bloggar du skickar awarden till!!
    Verkliga inspirationer!!
    Kul att kika in hos dessa!!

    Visst virkar jag lite, men nu när jag exprimentar så tar jag fram lite sparat ur lådorna!

    Tack för tipset med utmaningen... den ska jag klura lite på!!

    SvaraRadera
  2. Muchas gracias por el premio! Te cuento que maniana por la maniana me voy a ver giant leatherback turtles (no se cómo se llaman en espaniol!) que para esta época vienen al noreste de la isla a poner sus huevos. Ya pondré las fotos en el blog!

    SvaraRadera
  3. Tack goa söta du för dina fina ord och för awarden, jag blev så glad! :D Tack igen! ♥

    Förresten, va roligt att du införskaffat dig en anteckningsbok - ser fram emot att se den altrad. Stor Kram! Emmeli

    SvaraRadera
  4. Tack La Vikinga!
    Nu måste jag verkligen ta och skärpa till mig med att uppdatera bloggen.
    Må gott!!
    //Ulwa

    SvaraRadera
  5. Tack för den fina awarden! Jag ska blogga den till veckan!

    SvaraRadera