My sweet followers:

onsdag 16 juni 2010

Knappar på kort

Allsorts Challenge blog (week 56) har en utmaning där man ska använda antingen kort eller spets eller bådadera. Jag gjorde ett kort med knappar på. Texten "Snart kommer sommaren" är utskriven från en sida på nätet som jag inte minns var jag funnit. Om någon känner igen den så tala gärna om för mig VAR den finns!

Allsorts Challenge tiene un reto donde hay que usar encaje o
botones o los dos en una creación. Yo hice esta tarjeta con botones.
Y una foto en lugar de algo sellado y pintado. No tengo ningún sello
de Magnolia que es lo que usan muchas personas en Europa
en estos momentos. Y eso que la Magnolia es de este
mismo país donde you estoy...
Saludos para todos esperando que disfrutan
de buen clima y la vida en general

La Vikinga

1 kommentar:

  1. Kul med knappar på kortet. Jag gillar också texten.. hoppas nån vet vart det finns. Fint kort!

    SvaraRadera