My sweet followers:

måndag 14 juni 2010

GRATTIS TILL MIN SYSTER OCH SVÅGER!

Min syster och svåger hade 12-årig bröllopsdag i maj, men inspirationen infann sig inte riktigt då - men i lördags hittade jag den på en scrapträff och så kom detta kort till! Jag skickade in det till en utmaning till Scrap och Tryck i Vedums CC under temat "monokromatiskt kort i rosa". Och idag skickas det vidare till Holland.

Papper: Bittersweet från Basic Grey,
Dekorationer: band, thickers, en fjäril, pearl maker, en blingblomma, glitterlim och en del blommor från olika tillverkare.


Participé en un cybercrop y uno de los retos era hacer
una tarjeta monocromática en rosado. Aproveché de hacerles
una tarjeta de felicitaciones a mi hermana y su cuñado que
celebraban su doudécimo aniversario en mayo.
Siii, sé que es un poco tarde pero es que no hallaba qué hacer.

Papel: Bittersweet de Basic Grey.
Decoraciones: lospuntitos en blanco (por la ezquina) y en rosado
son de Pearl Maker; un líquido que hace medias perlas.
Luego hay cinta, letras thichers de American Crafts,
una mariposita y distintas flores combinadas
con brillo rosado encima.

¿Les ha gustado? ¡Déjame un comentario!
Vendrán más cosas que el sábado estuve en un crop en la
tienda Scrapparazzi donde hago de DT.
La Vikinga manda saludos a todas!


7 kommentarer:

  1. Jätte fint kort gumman :)

    Kram Gurkiss


    http://gurkiss.com/scrapbooking

    SvaraRadera
  2. Hello, i found your blog from the blog from Nicole.
    I see you live in Stockholm, 26 of june we going on holliday from Denemarken to Sweden and Norwegen, We wil visit Stockholm also. do you have some tips for us, about places we must see, or is there a wonderfull cardmaking store of anything else???/
    thank you very much

    regards Lydia from the Netherlands

    SvaraRadera
  3. Hola!
    te ha quedado bien linda!
    muchos saludos!
    Rosy

    SvaraRadera
  4. Hi Charlotta

    Het is wederom een mooi kaartje

    Gert-Jan

    SvaraRadera
  5. Ett rosa fint kort! Gillar det verkligen!
    //Ulwa

    SvaraRadera
  6. Ojalá ganes esa competendia. Esta muy linda ^^

    SvaraRadera
  7. Jag saknade er lite åxå faktiskt... Men KISS var fantastiska så jag hade attans skoj jag med! Å har massa nya kort att scrappa! Hi hi
    Massa kramar
    Kerstin

    SvaraRadera