My sweet followers:

lördag 10 april 2010

PRESENTER TILL MIG

Esta semana he tenido la suerte de recibir, primero unas cositas de mi "auspiciadora" en Holanda; que es mi propia mamá, como un premio por el tercer lugar en el reto de un LO colorido, veasé aquí. Mi mamá me mandó con una visita de Holanda un poco de esos productos que se gastan rápido...

Y por parte de Stellas recibí un Chipboard Alphabet de YouDo y 4 etiquetas de Jenni Bowlin!

Den här veckan som jag har varit fortsatt jätteförkyld har jag i alla fall kunnat glädjas över lite nytt scrapmaterial; överst lite limprodukter som mamma skickat från Holland (min personliga sponsor) och under vinsten från Stellas som jag skrev om i mitt förrförra inlägg! Ett chipboard alfabet och etiketter från Jenni Bowlin kommer nog väl till hands! KUL och TACK!


La Vikinga



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar