My sweet followers:

lördag 13 februari 2010

"En ny början" gjorde jag till en utmaning med det namnet och där man skulle använda färgerna isblått och vintervitt. Papper kommer från Pink Paislee men båda är nog tänkta som baksidor för det är större mönster på andra sidan...
Till dekorationer har jag använt spets, en träblomma och ett filthjärta jag köpte i Finland, thickers från American Crafts, tre hjärtan på tråd från Tiimari i Estland, en mulberryblomma, rundlar från samma papper som LO:n samt ett flertal små blommor som heter "glittered pieces" från Making Memories.

"Un nuevo principio" se llama el LO y se refiere a lo que espera cuando se vaya la nieve: ¡el balcón! Ya llevamos varios años viviendo aquí pero todavía no lo arreglamos poniendo muebles para sentarnos allí...
Papeles de Pink Paislee y algunas decoraciones las hice yo con redondelas del mismo papel, flores de Making Memories, tre coracones que compré en Estonia, un corazón de fieltro de Finlandia y thickers para escribir el título.

La Vikinga saluda desde la nieve

4 kommentarer:

  1. Un Lo muy bonito, y está bien esperar siempre algo: algún día estará con sus muebles para disfrutarlo en verano.
    Un saludo.

    SvaraRadera
  2. Läcker LO :)

    Svar: Du undrade hur jag hade fäst magneten i min spellbinders album. Jag tog cardstock som jag vek på mitten och så limmade jag på båda sidorna och på magneten och pressade ihop :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss


    http://gurkiss.com/scrapbooking

    SvaraRadera
  3. me encanto!
    amo esso colores, esta super lindo ;)
    saludos
    Rosy

    SvaraRadera