My sweet followers:

torsdag 7 januari 2010

LAPPTÄCKE

Jag har en fyrkantsstans/punch!!! Och det var så roligt att stansa ut fyrkanter att jag klippte flera remsor av samma pappersserie och bara stansade. Sedan tog jag med alla till jobbet en dag jag hade jour (innebär att jag sitter och väntar tills någon behöver min hjälp) och färgade alla kanter med stämpeldyna, kombinerade och klistrade på cardstock! Jag hann göra 9 stycken och två kollegor kom och gjorde varsina kort de också!
Nu väntar vidare dekoration när jag väl har bestämt vem som ska få vilket kort! Det ena som har en babystämpel på är redan klart och visas inom kort! Det ska nämligen hamna i någons brevlåda nästa vecka...

He comprado una perforadora que hace cuadros! Era tan divertido que saqué varios papeles de la misma serie e hice varios cuadritos para muchas tarjetas. Así el martes cuando estaba de turno en el trabajo (implica estar esperando hasta que me llamen por ayuda) teñí los bordes de todos los papelitos y las pegué en la cartulina doblada. Hasta se acercaron dos colegas y ambas hicieron una tarjeta, así que ¡en total fueron 11 tarjetas así como estas!
Ahora hace falta personalizarlas y seguir decorandolas. Una de las que tienen el sello de un bebé ya está lista, pero como llegará al buzón de alguien la semana que viene no la muestro todavía...

La Vikinga

4 kommentarer:

  1. Jättesnygga! Vilka häftiga färgkombinationer det blev.
    Nu har jag uppdaterat vilka papper jag hade på kortet.
    Kram / Dolores

    SvaraRadera
  2. Te han quedado muy bonitas!!!
    Parece mentira que con cuadraditos puedan quedar cosas tan monas.
    Un saludo.

    SvaraRadera
  3. aaaaaaaaa que envidia yo igual quisiera una asi jajajaj , algun dia!!
    espero leerte ya estoy volviendo con mas tiempo a los blogs y los mails...slaudotes y FELIZ AÑO!!

    SvaraRadera
  4. Hej,

    kul att du tittade förbi min blog. :-)

    Jag gillar din fyrkantspunch. Måste se till att jag skaffe en. Koola!!

    SvaraRadera