My sweet followers:

söndag 18 oktober 2009

OKTOBERFEST # 4

Ja, du ser rätt! Jag har gjort ett kort också! Simpelt visserligen, men jag fick i alla flal poäng för det på JP Hobbys Oktoberfestival. Det skulle vara ett svart-vitt kort och jag har använt mig av spillbitar från olika papper, Pearl Maker, spets och självhäftande spets/lace som jag köpte i Finland. Den lilla texten är stämplad på ett band, och stämpeln fick jag med en stämpeltidning från Storbrittannien.

Una tarjeta en blanco y negro en un reto del Festival de Octubre JP HOBBY. Los papeles son de diferetes retazos, luego hay un encaje adhesivo que compré en Finlandia, otro encaje blanco y Pearl Maker en negro. En la cinta hay un texto que puse allí con un sello que llegó junto a una revista de Confección de tarjetas de Inglaterra.

Saludos a todos - hoy hay sol y el otoño se ve precioso! Desde la ventana...

1 kommentar:

  1. Tjena tjejen!
    Såg din kommentar hos scrapparazzi ang små foton. Ett tips är att framkalla via Crimson.se - där kan man välja små bilder i olika format!
    Ha det bäst!
    Kram

    SvaraRadera