My sweet followers:

söndag 26 juli 2009

SCRAPTJEJER / Título equivocado

Egentligen är det fel titel på den här layouten - tjejerna scrappar inte utan PYSSLAR!!! Någon som har en lösning på hur jag kan ta bort vissa bokstäver och sätta dit andra utan att hela alltet blir förstört???
Jag jobbade ganska snabbt på en scrapträff och rätt som det var så satt texten bara där liksom, och sen har jag inte visat layouten för att det blev fel..



El título está mal!!! Las chicas no están scrapeando! Más bien "haciendo manualidades" - pero ahora no sé cómo corregir el texto sin echar a perder todo al LO... ¿Alguien tiene alguna idea de cómo hacerlo??? Hice un "rápido" en un crop u puse el texto así sin darme cuenta...
La Vikinga

4 kommentarer:

  1. Yo no lo tocaría pues aunque no sea puro scrap, es un principio. Está simpático.
    Saludos.

    SvaraRadera
  2. Testa med att ta bort texten.
    Sen skriver du om den på en "fotomatta"/skylt och sätter över.
    Bara en hjälpande tanke... :-)

    SvaraRadera
  3. OK; två kommentarer - en som tycker at begreppet scrappa är ett vit begrepp som man kan inbegripa även "pyssla" i, och en annan som tycker att jag kan göra om titeln....
    Låt mig tänka lite... Lat som jag är kanske jag låter det sitta kvar som det är...

    La Vikinga

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag tycker att din dubbel LO är kanonfin. Härliga kort till vackra färger.
    //Ulwa

    SvaraRadera