My sweet followers:

onsdag 24 juni 2009

Bidrag till Midsommarcroppen 2

Midsommarcrop hos Svensk Scrapbooking och jag har ju redan visat en dubbel-LO som jag deltagit med. Deena LO är min tolkning till Jejas LO-skiss och den heter "Tuff blondin" fast på utrikiska. LO:n är gjord efter denna skiss; jag har således målat med akrylfärg bakom fotot (och passat på att strö över lite glitter men det fastnade inte så bra när färgen torkat...) och satt en titel halvt över fotot. Papper från Basic Grey, journaling från PRIMA har jag använt som dekoration bara, samt filtbokstäver i en färg som heter "cucumber" och så blommor från Scrapparazzi.



Participando en un crop sueco hice este LO ¡pero con el texto en castellano me salió mejor! ¡Qué bueno tener opciones a la hora de elegir! Papel de Basic Grey, journaling y flores de PRIMA, un botón verde (en la flor de la esquina) de los escondites de mi mamá, y el texto en fieltros con el nombre "Cucumber".
LA VIKINGA CON ACTITUD ...!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar