My sweet followers:

lördag 18 april 2009

PARQUE DE FRUTAS / FRUKTPARKEN 1

Detta är version 1 av Fruktparken. Jag hade suttit länge på paketet med de små papperen från Making Memories Flower Patch serie utan att egentligen veta exakt vad jag skulle göra med dem. Ja, och så väntade jag på att finna det vackra papperet med glittriga fjärilar på. Så hittade jag fotona från fruktparken i Liljeholmen och försökte och försökte först på 8x8 papper. Men jag tycker att det liksom fattas något??


Primero hice una versión pequeña, 8x8, de este doble layout con los papeles Flower Patch de Making Memories. Las fotos son del parque de frutas en Liljeholmen, del año pasado. Hasta corté unas mariposas del papel con las mariposas para decorar, pero, ¿verdad que se siente como si faltara algo??? Pero ¿qué?


2 kommentarer:

  1. Podrias agregarle a las mariposas ribetes simulando su vuelo o algo asi, se ve lindo. Bello te quedo !

    SvaraRadera
  2. Många fina lO.s du gjort. Tack för titten
    Hälsningar
    Helena

    SvaraRadera