My sweet followers:

lördag 4 april 2009

NYTT MINIALBUM

Här kommer lite bilder från ett album jag just gjort klart! Eller, rättare sagt, det blev klart redan förra veckan eftersom det var en deltävling på Hildas rum (den femte och sista) Ett av delmomenten som gav bonuspoäng var att man skulle använda knappar med annan form än rund, och de perfekta knapparna för detta ändamål hittade jag på Scrapparazzi. De första sitter på framsidan och är små gulliga ugglor, de andra är tre röda skor som hänger i ett garn. Det svarta spetsbandet som återkommer på fler ställen kommer också från Scrapparazzi.

Det var meningen att albumet skulle handla om en själv, så jag valde att berätta om saker som jag gillar; därav de små skorna eftersom det var en period då jag var galen i skor (men det var innan jag upptäckte scrap-papper!) och samlade och köpte och hade närmare 70-talet skor i garderoben...

Vidare gillar jag att resa, så det är bilder med från Miami, Rio och Chile. Och så rosa förstås - därför tog jag inte med alla bilder från olika platser jag besökt utan valde de mest rosa! Ett foto från Stockholm är med, för jag älskar att få bo och leva här.

















































1 kommentar:

  1. Härligt minialbum! Jag älskar åxå skor!!
    Glad Påsk!
    Kram

    SvaraRadera