My sweet followers:

onsdag 1 april 2009

GLASSIG

Här har jag scrappat två äldre foton av mig men under en period då livet lekte och jag åt glass varje dag på somrarna - ni vet den där åldern när man kan äta vad som helst och hur mycket som helst utan att gå upp i vikt!

De enda dekorationerna är ett svart band (från Holland) och tre bitar svart spets som jag trätt en tråd i som jag knutit ihop till blommor. Den vackra spetsen har jag köpt på Scrapparazzi - den finns i fysiska butiken på Krukmakargatan trots att den ännu inte ligger inne i web-butiken! Titeln är skriven med Thickers från American Craft. Och de ligger med i web-butiken! De heter Roller Rink.

La Vikinga

PS: Missa inte att kolla in alla nya och roliga kurser som kommer att hållas i butiken!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar